Гвинти барашкові
АНАЛОГ | ISO 7435; ISO 2342; ISO 4766; ISO 7434; ISO 299 ... DIN 7991; DIN 912; DIN 912; BUMAX109; DIN 912; BUMAX88; DIN 9841 |
ДІАМЕТР | 6; 5; 2; 3,5; 3 ... 33; 42; 48; 39; 56 |
ДОВЖИНА | 16; 20; 25; 30; 40 ... 530; 700; 195; 2,5; 4.8 |
МАТЕРІАЛ | Нержавіюча сталь; Латунь; Сталь; Пластик |
НОМЕР МАТЕРІАЛУ | 45 H; 5.8; 1.4305; 14 H; 10.9 ... 12.9; 4.8/5.8; 04.8; BUMAX109; BUMAX88 |
ПІД РОЗМІР | f9; h8 |
ПОКРИТТЯ | цинкове покриття Zn; цинкове покриття A2F, запечений gal Zn; жовтий цинк ZnC; цинкове покриття A2E gal Zn; цинкове покриття A2B gal Zn ... gal Zn; ZP DiSP + SL gal ZnDi; ZP 8 DiSP + SL gal ZnDi; цинкове покриття + запечений gal Zn; цинкове покриття, запечений gal Zn |
СТАНДАРТ | DIN 316; DIN 6912; DIN 404; DIN 417; DIN 427 ... ISO 7379; ISO 7380-1; ISO 7380-2; ISO 7434; ISO 7435 |
ФОРМА / ТИП | D; CE-ISR/PE; C-Z; E; M-Z; H; ISR; Z |
![]() | Европейское качество |
![]() | Более 70 000 наименований крепежа |
![]() | Бесплатная доставка |
![]() | Выбор покупателей |
Барашкові гвинти - це тип кріплення, який можна затягувати і послаблювати вручну. Також відомі як крильчасті гвинти з накатаною головкою, вони мають виступи у вигляді крил, які утворюють головку гвинта і забезпечують важіль для великого і вказівного пальців при повороті. Металеві барашкові гвинти з накатаною головкою забезпечують швидку збірку і розбирання вручну без використання спеціальних інструментів. Оскільки баранчикові гвинти зазвичай забезпечують більшу поверхню захоплення, ніж гвинти з накатаною головкою з лопатки головкою, вони забезпечують достатнє зусилля для затягування. Як і гвинти з накатаною головкою, баранчикові гвинти зазвичай використовуються в споживчих товарах.
Ми пропонуємо сталеві барашкові гвинти двох типів, обидва з яких мають антикорозійне цинкове покриття:
- Крильчасті гвинти з холоднокатаної сталі типу A: баранчикові гвинти типу A виготовлені методом прецизійної кування з крилатою головкою і хвостовиком як єдине ціле.
- Штамповані сталеві баранчикові гвинти типу D: баранчикові гвинти типу D виробляються з двох частин, при цьому штампована крилата частина головки приварена до стержня.